Wiio-ga xush kelibsiz!

Siz "Wio" ni ro'yxatdan o'tmagan mijoz sifatida ko'rmoqdasiz

Kasbiyga o'tish
Navigatsiya
Xizmatlar
Narxlar ro'yxati
Ilova haqida
Ilovani yuklab oling
Bu qanday ishlaydi
Biz qanday yaxshilanishimiz mumkin
Biz bilan bog'lanish
O wiio
tizimga kirish
Wiio-ga xush kelibsiz!

Siz "Wio" ni ro'yxatdan o'tmagan mijoz sifatida ko'rmoqdasiz

Kasbiyga o'tish
Navigatsiya
Xizmatlar
Narxlar ro'yxati
Ilova haqida
Ilovani yuklab oling
Bu qanday ishlaydi
Biz qanday yaxshilanishimiz mumkin
Biz bilan bog'lanish
O wiio
tizimga kirish

Muhandislik binolari

Qurilish muhandisligi provayderini qidiryapsizmi? Ushbu turkumda 25 833 ta provayderimiz bor. So'rov yuboring.

Boshlash

4 627 ro'yxatdan o'tgan mutaxassislar

82 815 hal qilingan loyihalar

4,8 5 mutaxassislarimizni o'rtacha baholash

226 512 Ilovalar o'rnatish

Muhandislik binolari

Sizga qurilish muhandisligi sohasida xizmat kerakmi? Wilio sizga mahalliy va maxsus yo'llar, temir yo'llar va kanat yo'llari, gaz quvurlarini loyihalash va amalga oshirishda sifatli mutaxassislarni topishga yordam beradi. Transport kommunikatsiyalarining narxi odatda xizmatlar ko'lamiga bog'liq. Xizmatlar haqida batafsil maʼlumotni koʻring: maslahatlar, loyihaga kiritilgan oʻzgartirishlar, ushbu turkumdagi 25 833 mutaxassislarimizdan biri tomonidan taqdim etilgan transport xarajatlari.

Shuningdek qarang:Narxlar

4 627 ro'yxatdan o'tgan mutaxassislar

82 815 hal qilingan loyihalar

4,8 5 mutaxassislarimizni o'rtacha baholash

226 512 Ilovalar o'rnatish

Foydali ma'lumotlar

Siz nimani bilishingiz kerak

Muhandislik binolari Qurilish - bu qurilish ishlari bilan qurilgan qurilish inshootidir. Zararli poydevorni, qoziqlar yoki boshqa langarlar tarkibini yoki tarmoqqa qurish yoki hududning texnik jihozlarini ulash uchun mustahkam uyg'unlik. Biroq, bu erda qurilgan binolar ham. Yuqorida tavsiflangan binolar ikki asosiy yirik guruh va quruqlik tuzilmalari va muhandislik binolariga bo'linadi. Qurilish binolari, shu jumladan er osti joylari, shu jumladan binolarni qoplaydi. Bular odamlarni, hayvonlarni yoki narsalarni himoya qilish uchun mo'ljallangan qurilish bloklari. Ular devorga ega bo'lmasligi mumkin, lekin ular tomi bo'lishi kerak. Er qurishdan foydalanish maqsadida bular uy-joy yoki turar-joy bo'lmagan binolarga bo'lingan. Keyingi bo'limda biz ushbu tuzilma guruhini to'lamaymiz, ammo biz ikkinchi yirik binolar guruhiga, muhandislik binolarida e'tibor qaratamiz. Qonunchilik nuqtai nazaridan muhandislik binolari ma'lum bir umumiy xususiyatlarga muvofiq guruhlarga qaratilgan. Ushbu xususiyatlardan biri shundaki, tegishli tuzilma guruhi yo'l to'g'risidagi qonun, uchish-qo'nish, telekommunikatsiya qonunlari va boshqalar to'g'risidagi qonun kabi me'yoriy qoidalar bo'yicha shart-sharoitlar yaratilgan. Eng ko'p mashinalar, yo'llar, yo'llar, dengiz to'siqlari yoki ochilmagan mashinalardir. Bu erda yer yuzidagi transport yo'laklari binosi, shuningdek, atrof-muhitni muhofaza qilish bo'yicha tabiiy imkoniyatlarga ko'ra, ular trafikni yuklash intensivligi bilan taqsimlash. Ushbu guruhda muhandislik binolarida, shuningdek, milliy avtomagistral, Slovak yo'li, shaharlar va munitsipalitetlar o'rtasida yo'l tarmog'ini qurish va boshqarish bo'limi mavjudligini bilish kerakligini bilish kerak. Yo'l tarmog'ining ahamiyati nafaqat iqtisodiy sayti bo'lgan hududni rivojlantirishga katta ta'sir ko'rsatadi. Ushbu muhandislik binolarini qurishda har doim keng sarmoyasi, tarqalishi, nisbatan uzoq qurilish vaqti, shuningdek, mintaqadagi hayot farovonligi bo'yicha doimiy aralashuv, shuning uchun turli xil qo'shimcha chora-tadbirlar ko'pincha ko'payish ta'sirini kamaytirish uchun ishlatiladi shovqin, chang va yoritish. Masalan, tez-tez uchraydigan avtomagistral va yo'llardan xavfsiz o'tishi mumkin bo'lgan shovqin yoki yashil ko'priklar. Safar yoki magistralning qurilishi bu hududga katta aralashuvdir va shunga qaramay, resurslarning ko'payishiga qaramay, nafaqat odamlar hayotiga, balki hayot faunasi va hayotdagi barcha salbiy aralashuvlar. Temir yo'l va arqonlar qurilishi muhandislik binolarining ikkinchi guruhi. Ushbu binolar hududiy rejalashtirish va avtorizatsiya jarayoni qiyin va yangi yo'nalishlarni qurish istiqbolidan ancha qimmat. Ko'p millatli ahamiyatga ega bo'lgan eng muhim ahamiyatga ega. Ushbu sohada tramvay yo'llarini qurish va modernizatsiya qilishni ham o'z ichiga oladi. Ushbu sohadan muhandislik binolarini yaxshiroq tasavvur qilish uchun men, masalan, temir yo'l almashinuvi, almashinuv kalitlari, temir yo'l va temir yo'l va temir yo'l kesishmalarini qurish va ta'mirlash bo'yicha ba'zi binolarning ba'zi turlari beraman. Ushbu guruhni o'z ichiga olgan ipaklar - bu muhandislik binolari, bu yo'lning silliq yoki tsiklik tabiati, u erda logning yuk ko'taradigan yoki kuchlanish elementi bo'lgan. Biz uchun kabelli mashinalar tog 'kurortlarida, balki Bratisla kolibada ham qo'llaniladi. Yo'nalish chizig'ini ta'minlash uchun uchish-qo'nish yo'lagi talab qilinadi. Bu Kadiáionni oldinga siljish uchun arqon tomonidan tortib olishini aniqlaydi. Haydovli uchish-qo'nish yo'lagiga ko'ra, biz kabelli mashinalar va o'zgarishsiz narsalarni bilamiz. To'xtatib turuvchi kabel avtomobilining roziligi ikki stansiya o'rtasida o'tkaziladi va hududni yengillashtirish bo'yicha bir nechta qo'llab-quvvatlaydi. Transport vositalari giyohvand moddalar yoki vodiy stantsiyasidan olingan materiallar orqali raketada arqonni qo'llab-quvvatlaydi. Masalan, noizisual kabelning uchish yo'li, masalan, trek bo'ylab harakatlanadigan bir kabelli avtomobil (masalan, XRRIENEIENOC-ga yer kabelli mashinasi, Pragadagi Petřindagi er kabel mashinasi). Eng kengaytirilgan arqonning uchish-qo'nish yo'lagi - bu bizning chang'i kurortlarimizda taniqli chang'i ko'tariladi. Muhandislik binolarining uchinchi guruh guruhi qabul qilinish va qo'nish yo'llari va joylashuv yo'llari qurilishi hisoblanadi. Bu keng tarqalgan qurilish-texnik jihatdan o'zgartirilgan joylar, u erda ob'ektlar va ob'ektlar qurilgan, qo'nish, aylantirish, himoya qilish va davolash bilan qurilgan. Bular havo uskunalari, biznes va omborxonalardagi mexanik ishlarni, balki yo'lovchilar va yuklarni tozalash joylari uchun mexanik ishlarga sarflanadi. Tashuvchi samolyot tizimi bir yoki bir nechta olib tashlash va qo'nish yo'llari bilan shakllanishi mumkin. Uchish-qo'nish yo'lagi tizimi Aeroportning quvvatiga ta'sir qiladi. Ovqatlanish va yugurish yo'lining uzunligi aeroportda yoki aeroportdan olib chiqadigan bir qator samolyot turlari. Rolling Track tizimi samolyot cheklangan sirt va qo'nish va qo'nish joylari o'rtasida harakatlanadigan vaqtga ta'sir qiladi. Muhandislik binolarining to'rtinchi guruhi ko'priklar, haddan tashqari ko'priklar, tunnellar, almashinuv va metrolar kiradi. Ko'prik ob'yektlari - bu tabiiy tanasini ko'prikka sun'iy yoki tabiiy to'siqni engib turadigan joyga almashtiruvchi aloqaning bir qismidir. To'liq tazyiq turiga qarab ko'priklarni ko'priklar, shippaklar va oyoqlarni ajratishimiz mumkin. Ko'prik Biz ikki metrdan uzunroq bo'lgan ko'prikni tushunamiz va yo'llarni, quvurlarni o'rnatish yoki qurilish-montajni maqsad qilish uchun ishlatiladi. Agar ko'prik ob'ekti ikki metrdan qisqaroq bo'lsa, biz uni tijorat deb ataymiz. Poyafzal faqat piyoda yoki qayta ko'rib chiqilgan yoki ko'priklarda qayta ko'rib chiqilishi yoki xizmatlari bilan qo'llaniladi. Men hali ham katta va batafsil ko'priklar sonidan, hech bo'lmaganda muhandislik binolariga qaraganda barcha ko'priklarning asosiy texnik mazmuniga bitta xususiyat beraman. Ularning vazifasi o'z vazni va har qanday ko'prik uchun harakat qilishi mumkin bo'lgan statik yoki dinamik og'irlik. Asosiy soddalashtirish uchun har bir ko'prik: - nafaqat o'z vaznini, balki chaqiriladigan ta'sirni ham o'tkazadigan ko'prik. Qo'llab-quvvatlash tarkibida to'g'ridan-to'g'ri aloqada bo'lgan tasodifiy yuk yuklari. - Qo'llab-quvvatlash struktsiyasi uning vazni va yuqori darajada qurilishini oshiradi. - Pastki tuzilma yukni butun ko'prikdan poydevor tuproqiga o'tkazadi. Muhandislik binolarining beshinchi guruhi portlar, suzish kanallari, suv oqimini davolash, to'g'on va bo'yoqlar va meliravoratsion binolarni o'z ichiga oladi. Muhandislik binolarining ushbu turi qurilishning qurilish yoki ta'sirchanligini o'z ichiga oladi, bu esa mamlakatda xavfsiz va samarali ravishda tejash va suvni ushlab turish uchun sharoit yaratishi va mol-mulkni tejash uchun qulaylik yaratish va mulkka zarar etkazish. mamlakat va shu tariqa yanada samarali foydalanish. Bunday muhandislik binolarining barcha aralashuvlari hududning barqaror rivojlanishini, balki qayta tiklanadigan tabiiy resurslardan energiya ishlab chiqarishni ta'minlashi kerak. Slovakiyadagi eng mashhur, Gabdankovo ​​suv faoliyati. Muhandislik binolarining oltinchi guruhida uzoq va mahalliy gaz, suv, elektr energiyasi, aloqa tarmoqlari, oqava suvlarni tozalash zavodlari va o'zgarish stantsiyalari mavjud. Ushbu guruhni ta'kidlash kerakki, ana shunday aniq yo'nalishlar uchun bunday muhandislik binolarini masofaviy quvurga, telekommunikatsiya va elektr tarmog'iga va elektr energiyasini tarqatish va kabel taqsimlashiga bo'lish mumkin. Asosiy farq, qurilish-texnik shartlarda, qurilish va murakkablik sharoitida, qurilishlarni rejalashtirishda, shuningdek ularni amalga oshirishda ham. Eng ko'p muhandislik binolarining ettinchi guruhi kon binolari va kon uskunalarini qurishdir. Ushbu binolarni qurish qat'iy tartibga solinadi. Ularning atrof-muhitga ta'sir qiladigan ta'sirlari katta. Shuning uchun ularning avtorizatsiya qilinishi ko'p bosqichli va vaqt sarflaydi. Bizning eng muhim saytlarimiz "Stativnitsa" va kretica kiradi. Foydali binolarni barpo etishda faqat hozirgi faoliyat bilan tanishish, balki ularning tarixi bilan ularning tarixi bilan tanishish mumkin. Energetika uskunalari, gaz va chiqindilarni inkor qiluvchilar qurilishi muhandislik binolarining sakkizinchi guruh guruhi hisoblanadi. Ayni paytda, biz hozirda elektr jihozlari qurilishi ularning samaradorligini oshirishga yo'naltirilganligini istaymiz, shunda elektr energiyasi ortiqcha issiqlikdan chiqadi va elektr tarmog'iga keladi. Shunga o'xshash printsip, shuningdek, Slovakiya (Batislava, Košice) da, issiqlik va elektr energiyasi sharoitlar va qat'iy nazorat ostida, shuning uchun chiqindilarni yo'q qilish natijasida hosil bo'ladi. Mashinasozlik binosining to'qqizinchi guruhi yadro chiqindilarini qayta ishlash va saqlash uchun binolarni o'z ichiga oladi. Bu juda o'ziga xos binolar, nafaqat davlat hokimiyati va xalqaro tashkilotlar tomonidan, balki xalqaro tashkilotlar tomonidan boshqariladigan juda o'ziga xos binolardir. Bu har qanday xastaliklar va avariyalar tufayli davlat chegarasidan oshishi mumkin bo'lgan oqibatlarga olib kelishi mumkin. Bunday qurilishning butun umrini diqqat bilan kuzatib boradi va boshlang'ich choralarga rioya qilinmaydi. Eng mashhur inshoot - muhandislik binolarining o'ninchi guruhi - kimyoviy uskunalar binolari va qayta ishlash zavodlari slovnaft. Bu Bratislava poytaxtining chetiga joylashtirilgan, ammo nima yomon, shuning uchun bu bizning eng katta ichimlik suv ombori chegarasidagi joylashish xavfi. Muhandislik binolari, shuningdek, og'ir sanoat binolari, shuningdek, yuqori pechka, silindrsimon va quyish moddalarini o'z ichiga oladi. Bu kengroq mintaqada atrof-muhit sifatiga sezilarli darajada ta'sir qilishi mumkin bo'lgan eng muhim inshootlar guruhidir. Tasavvur uchun ushbu guruhdan eng mashhur bino Košice-da temir iroblardan qochadi. Yana bir muhandislik binolarining yana bir guruhi ochilmagan sport kurslari, avtomobilsozlik, mototsikl va velosiped sayti, golf kurslari. Ushbu guruhda binolar aholining faol ehtiyojlarini ta'minlash uchun kiritilgan. Ushbu binolarning sezgir joylashishi tabiiy rivojlanishning yagona ehtimoli hisoblanadi. So'nggi yillarda Slovakiyada, shuningdek chet elda ko'rishimiz mumkin bo'lgan binolar, masalan, Slovakiyada yong'oq poygasi yoki bir qator golf kurslarida silkitadigan poyga. Oxirgi, ammo eng muhimi, o'yin-kulgi va dam olish parklari, zoologik va botanika bog'lari qurilishida bir guruh muhandislik binolari mavjud. So'nggi yillarda ko'ngilochar parklar soni aktivlar deb ataladigan issiqlik buloqlaridan foydalanishga qaratilgan. Ularning sifati va mavjudligini oshirish orqali aholining keng guruhi tomonidan rekreatsion foydalanish imkoniyati ta'minlandi. Aksincha, zoologik va botanika bog'lari belgilangan erlardan foydalanishning modernizatsiya va samaradorligiga e'tibor qaratmoqda, chunki boshqa erlarni jalb qilish imkoniyati ushbu sohani yanada rivojlantirishga to'sqinlik qiladi. Eng so'nggi inshootlarning so'nggi guruhi avvalgi guruhlarga kiritilmagan axlat va boshqa muhandislik binolari. Bu erda biz chiqindilarni saqlashning ko'payishi bilan eng shafqatsiz yozuv yozishning eng shafqatsiz usuli bo'lgan. Chiqindilarni ajratish va shu tariqa uni qayta ishlatish uchun saralash hali ham etarli emas. Chiqindilarni saqlash endi o'rta muddatli sayohatdan emas va shuning uchun uning miqdorini sezilarli darajada kamaytirish kerak va shu bilan birga uning yonish va boshqa energiyadan foydalanish texnologiyasini modernizatsiya qilish kerak.